Časopis dTest pořádá bezplatné online semináře

Tištěné noviny 08/2015 | 29. 5. 2015 | Nezařazené

 středa 13. 5. od 14.00 hod.
Jak splnit informační povinnost
při prodeji na internetu?

 středa 17. 6. od 14.00 hod.
Kdy lze a kdy nelze odstoupit
od smlouvy na internetu?

 čtvrtek 25. 6. od 18.00 hod.
Práva zákazníka na zájezdu

 

Webináře jsou krátké kurzy na jedno téma, které probíhají on-line přes internet. Velkou výhodou je, že školený pracovník může zůstat na pracovišti a účastnit se přímo od svého počítače. Zájemci se sejdou ve společné virtuální „učebně“. Zde si vyslechnou krátkou přednášku, přičemž uvidí prezentaci a také uvidí a uslyší prezentujícího. Zároveň budou moci s přednášejícím komunikovat a klást mu případné dotazy.

Účastníkům postačí běžný počítač s připojením na internet a sluchátka. Ušetří se tím tak čas spojený s cestováním a souvisejícími náklady. Určeno pro: podnikatele, obchodníky, pracovníky reklamačních oddělení a zaměstnance zodpovědné za právní aspekty, pracovníky živnostenských úřadů. Plánovaný rozsah: cca 30 – 45 min. Přehled online seminářů naleznete na webové stránce www.dtest.cz/webinare.

Spotřebitelská poradna
Neuspěli jste s reklamací zboží? Chcete odstoupit od nevýhodné smlouvy? Přišlo vám podezřelé vyúčtování za telefon? Nebo si jen nejste jisti, jaká práva jako spotřebitel máte? dTest spotřebitelům nabízí své bezplatné poradenské služby:

Poradenství v oblasti spotřebitelských práv (reklamace, nedodání zboží v termínu, poškození oděvu v čistírně, předváděcí akce, ubytování v hotelu nižší kategorie, vysoké vyúčtování za energie, podmínky pojistných, úvěrových a leasingových smluv a jiné) na telefonní lince a přes elektronickou poradnu. Poradenství je zdarma, platí se pouze cena běžného hovoru.

Telefonní linka: 299 149 009, provozní doba: pondělí – pátek 9.00 – 17.00 hodin, elektronická poradna: www.dtest.cz/e-poradna

Mimosoudní řešení sporů VašeStížnosti.cz, které zprostředkovává dosažení dohody ve sporech mezi spotřebiteli a podnikateli. Jde o internetovou službu přístupnou každému na webových stránkách www.vasestiznosti.cz. Jejich prostřednictvím může spotřebitel zadat stížnost, sledovat postup případu a v závěru ohodnotit přístup podnikatele k řešení jeho stížnosti.

Databázi nebezpečných výrobků volně zpřístupněnou na webových stránkách www.nebezpecnevyrobky.cz s možností si zvolit pravidelné zasílání nových informací k vybrané kategorii výrobků.

Vzory – vybrané vzory právních listin a podání vypracované pro konkrétní účel (volně ke stažení na webových stránkách www.dtest.cz/vzory).

Elektronické příručky: Jak nespadnout do pasti (informační brožura o marketingových praktikách prodejců na předváděcích akcích a při podomním prodeji), Pomocník na cesty, Jak na koupi ojetého vozu, Omyly českých spotřebitelů, Potravinářský kompas, Spotřebitelská práva v novém a další. web: www.dtest.cz/

Dozvíte se, jak postupovat při reklamaci a vrácení zboží, co dělat s nebezpečným výrobkem, jak odstoupit od smlouvy uzavřené na předváděcích akcích či přes internet, jaká práva máte, když si vezmete spotřebitelský úvěr a mnoho dalšího.

 

Vytisknuto z webu Rumburské noviny: http://archivrn.rumburk.cz

URL příspěvku: http://archivrn.rumburk.cz/2015/05/29/casopis-dtest-porada-bezplatne-online-seminare/